Klubmodul henter siden
Kapsejladsregler for begyndere
Tilmeldingsfrist er overskredet

Kapsejladsregler for begyndere.

Kapsejladsudvalget er blevet opfordret til at lave et kursus i kapsejladsregler for begyndere.

Kurset henvender sig til medlemmer, der endnu ikke har erfaring i kapsejlads, men som gerne vil prøve det og til medlemmer med begrænset erfaring. Det, som det drejer sig om, er medlemmer, der har lyst, men som måske holder sig tilbage, fordi de tror, det er svært. Formålet er at tiltrække ny sejlere til at komme at være med i en spændende leg, men pas på – det kan være stærkt vanedannende. Så meld dig, hvis du tør!

Over foreløbigt to aftner 5. og 19. april vil vi gennemgå forskellige situation på kapsejladsbanen. Det vil foregå i klubhuset fra kl. 19.00 til hen mod kl. 22.00.

Der vil blive tale om tilmelding og det drejer sig bl.a. om, at vi vil indkøbe kapsejladsregelbøger fra Dansk Sejlunion. Prisen for bogen er kr. 100, og det er den eneste udgift, som der er i forbindelse med kurset.

Tilmeldingen skal ske inden den 29. marts af hensyn til indkøb af bøger.

Tilmeldte
10 /20