Klubmodul henter siden
Butterfly Cup 2022
Tilmeldingsfrist er overskredet
Målet er at sejle de 124 sømil rundt om Hesselø og Samsø, så hurtigt som muligt. Man får samtidig en stor naturoplevelse i det danske
vejr.
Til Butterfly Cup, har vi det sjovt med hinanden. Du kan nyde nogle hyggelige timer på Hundested Havn og måske nyde et måltid på en af havnens mange restauranter før sejladseninden du sejler ud af havnen mod startlinjen.
Her er der lagt op til både personlig udfordring, udholdenhed, sammenhold, spænding, kampgejst og hygge ombord på båden.
Om du er tursejler eller kapsejler, kølsvinger eller blyfri, kan du deltage i Butterfly Cup.
Hvilken vej vi sejler, afgøres lige før skippermødet, på startdagen.
Når alle er godt i mål lørdag, åbner vi Lynæs Sejl- og Kajakklubs klubhus, hvor grillen er tændt og der er sørget for kølige drikkevare. Er alle i mål, holder vi også præmieuddelingen her.

Tilmeldte
6 /100