OK-jolle weekendstævne

Praktiske oplysninger:

Program:

Fredag den 21. maj 2021:

Deltagere ankommer til Lynæs Havn. De, der har lyst og tid er velkomne til at prøve vandet og vurdere sejladsforholdene. Der vil desværre ikke være åbent i klubhuset p.g.a. af corona. Bureauet vil være på klubhusets terrasse og det vil være åbent fra kl. 1700 til 2000. Udlevering af sejladsbestemmelser, deltagerliste og andre spørgsmål vil kunne afklares her.

Skulle regeringen ændre i corono-bestemmelserne, vil der naturligvis ske ændringer.

Vi er desværre ikke i stand til at servere aftensmad fredag aften. Der er flere muligheder for at købe mad på Lynæs Havn.

1) Grillen på terrassen vil blive tændt

2) Restaurant Skipperstuen

3) Havnegrillen

4) Fiske- og Steakhouse

5) Surfcenteret

6)

Lørdag den 22. maj 2021:

Morgenmad pakket i pose til hver deltager udleveres fra klubhuset fra kl. 0730:

1 skive rugbrød

1 grovrundstykke

2 x smør

1 x marmelade

2 x ost

1x juice

pakken vil også indeholde krus til kaffe + kniv til at smøre med.

Kaffe/ the vil stå fremme i termokander.

Frokostpakke: Stor grov burger med pålæg

1. sejlads starter kl. 1100. Den næste sejlads startes så hurtigt som muligt efter afslutningen af den foregående. Der regnes med at afvikle 4 sejladser. Mole øl ved klubhuset efter sejladserne.

Aftensmad:

Kl. 19 serveres aftensmad fra klubhuset. Hver mand må selv hente tallerken i køkkenet efter tur. Måske bliver vi nødt til at spise i hold, hvis der er mange deltagere, på grund af begrænset plads på terrassen.

Søndag den 23. maj 2021:

Morgenmad og frokost som lørdag se ovenfor.

Starten på dagens første sejlads er kl. 1000. Den næste sejlads startes så hurtigt som muligt efter afslutningen af den foregående. Der regnes med at afvikle 3 sejladser. Mole øl ved klubhuset efter sejladserne.

Der vil være præmie for hver 5. deltager og præmieuddelingen vil finde sted snarest mulig efter udløb af protesttiden.

Deltagergebyr:

Deltagergebyret er sat til kr. 600,- pr. deltager og det dækker morgenmad, frokost begge dage og aftensmad lørdag.

Tilmelding:

Tilmelding sker her på siden.

Kontaktperson:

Lynæs Sejl- og Kajakklub