Indbydelse til visionsmøde den 26. oktober 2019 kl

Indbydelse til visionsmøde den 26. oktober 2019 kl. 12.00 til 14.45.

Lørdag den 26. oktober er der standernedhaling. Bestyrelsen har besluttet at bruge dagen til at diskutere Lynæs Sejl- og Kajakklubs værdier og visioner. Kom og vær med til at forme fremtidens klub.

Formålet er at finde frem til det fundament, som klubben skal udvikle sig på i de kommende år. Bestyrelsen har peget på 5 temaer, som er vigtige for klubbens udvikling.

De 5 temaer er:

1. Vækst via Aktivitet – ideer til en mere aktiv sejlklub.

2. Ung sejler – hvad tilbyder vi børnene og de unge på vandet?

3. Lynæs som vand-destination.

4. Hvordan kan klubben udvikles mere sportsligt?

5. Sikre sejlere – hvad gør vi for at skabe kloge og duelige sejlere i alle aldre?

I løbet af eftermiddagen har du mulighed for at melde dig på den workshop, som du finder mest interessant og give bestyrelsen input til, hvad den skal arbejde videre med. Du får selvfølgelig også mulighed for at give ideer til nogle af de andre grupper.

Når dagen er slut, har vi en masse nye ideer til fremtidens sejl- og kajakklub. Resultatet vil bestyrelsen og en strategigruppe arbejde videre med – og her må du også være med. Det skal bl.a. bruges til at øge aktiviteten i klubben og klubbens attraktion i lokalområdet - og som grundlag for ansøgninger til fonde, så klubbens udstyr kan fornys eller opgraderes.

Der serveres snitter under mødet og af hensyn til indkøb beder vi om jeres tilkendegivelse at I deltager via klubmodul

De bedste hilsner

24.10.2019