Vi afholder kun ét kursus i år – da der er begrænset plads  (min. 12 max. 20 personer), er det først til mølle.

Kurset afholdes i Sejlklubben Lynæs’ klubhus

lørdag d. 17. marts

kl. 09:00 – 15:00

Der er afsat ½ time til frokost – medbring selv mad.

Seneste tilmelding søndag d. 11. marts kl. 23.59:59:59...!!

Husk godt humør og tæppe/håndklæde eller træningstøj eller andet "ikke pænt" tøj, da undervisningen foregår på gulvet.

Indhold: Vekselvirkninger mellem teori og praktiske øvelser. Kurset tager udgangspunkt i de ulykker, som man kan hænde under idrætsøvelser, samt generelt kan opstå grundet pludselig sygdom, hjertestop mv. Gennemgang af brug af hjertestarter.

Udbytte: Formålet med dette 6-timers kursus i førstehjælp er, at give dig færdigheder, så du er i stand til at holde liv i og evt. genoplive personer i de vigtige minutter lige efter en ulykke eller pludselig opstået sygdom, indtil læge eller redningspersonale overtager ansvaret.

Der kan købes øl & vand til de sædvanlige fordelagtige priser. Alm. kaffe er som altid gratis.

Spørgsmål kontakt:     knold@knolds.dk      Tlf. 51 24 08 64

For at TILMELDE dig, skal du have en profil - har du ikke en profil? - så er det nemt at oprette en - se ovenfor.

Vel mødt.

11.03.2018