Natsejlads med Sejlerskolen

Natsejlads med Sejlerskolen

Her er alle tiders chance, for at opleve det fantastiske i at sejle om natten, se stjerner og måske månen.

Vi mødes i klubhuset lørdag d. 2. sept. kl. 18:30 til skippermøde, hvor vi finder ud af hvilke både vi råder over og turen planlægges.

Derefter tager vi af sted sammen til Nykøbing Sjælland. Vi følges ad og mødes til sidst alle i Nykøbing Sjælland Sejlklub’ klubhus for at tale om turen og får os en lille en til at sove på.

Mht. overnatning fordeler vi os i de både, vi råder over – evt. kan man sove i klubhuset (husk liggeunderlag).

Søndag d. 3. sept. smutter Knold efter morgenbrød (som Sejlerskolen betaler). Vi tager så hjemad evt. rundt om Sandet. Har vi tid kan vi spise frokost sammen på vandet.

Til sidst sejler vi hjem til Lynæs og rigger af og mødes i klubhuset for at sige tak for turen. Forventet ankomst ca. 17 – afhænger af vejr og lignende.

Aktiv tilmelding – her nedenfor – eller send en mail til knold@knolds.dk

DEADLINE: tirsdag d. 29. aug.

Sejlerhilsen Knold

29.08.2017